har nog lagt in den näst sista bilden förut,men vem bryr sig?

skrev aldrig igår, hade inte tid, (läs ork). var iallafall uppe tidigt tyvärr o följde med mamma o pappa till stan o kolla på soffa, testade nog 50 soffor idag. var trött i benen på kvällen. fikade även hos farmor med pappas familj. fick med mig lite sånt som kan va bra att ha hem, blev som vanligt inte bara det man ska. på kvällen, vid sju började världens längsta gudstjänst som jag sarah o robin var på. /genom konfirmationen\
från stan fick jag med mig: schampo, balsam, inpackning, deo, tuggummi, natt & dag creme, ansiktsscrub, tre trosor, en skjorta o en transparant tröja. behövligt :))
idag blev jag också väckt tidigt för att gå till kyrkan på gudstjänst och sjunga med konfirmandsgruppen. ikväll ska jag på trysil träff. inte lika taggad till trysil som jag var förut. känns inte lika kul längre. känner typ 4 pers tror jag, och känns som att dom inte kommer vara med mig iallafall. eller anton kanske är det om jag har tur.
kommit in i en konstig period. får ångest efter varje gång jag ätit saker som godis o choklad. dör och vill bara skjuta mig själv när jag kollar på mig själv i spegeln. dör lite inombords varje dag.

Kommentarer
Postat av: evelyne

älskar den näst sista bilden :)

men jaa visst är det svårt. börjar typ gråta för att jag inte hittar ord...



svar: åh okej, jag är född den 25 april jag :*

2011-01-23 @ 21:49:44
URL: http://calmthefuckdown.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gillar din blogg.

2011-01-24 @ 15:23:57
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0