heatujajazrjartyu

igår var det lördag. och den bjöd så mycket som på en kväll med grillning i skogen i kaxholmen med felix victor pontus jonathan anton o dennis. trevlig kväll :)♥
dagen har vart lite konstig, eller ganska mycket konstig. men det är bättre nu.
har vart på släktkalas idag,o städat lite på mitt rum.
har tänkt mycket på skitsnack idag. det här med att snacka skit, eller ja, snacka dåligt om sina kompisar. jag tycker egentligen att "skitsnack" är när man hittar på massa jävla grejer typ. har tänkt på folk som snackar dåligt om sina kompisar. "snackar dåligt" låter jävligt töntigt, men kommer inte på nått bättre ord riktigt. asså om man får veta att ens kompis har sagt att man är äcklig o slampig eller nått sånt, blir man ju så jävla förbannad så man vet inte vart man ska ta vägen alltså. men egentligen, man snackar ju lika mycket dåligt om folk man känner som man tycker att det bara är alla andra som gör, fast jag tror att man inte alls tänker på det på samma sätt som man gör när nån annan har gjort det om än själv. man ser det inte alls som samma grej. att viska till sin bästa kompis att den andra kompisen är en tönt eller vad man nu kan tänka sig säga, är ju egentligen lika illa som när du får höra att nån har sagt att du är en slampa. det är lixom samma grej. det spelar lixom ingen roll om vad man säger egentligen, fortfarande lika dålig stil. varesig man säger slampa eller tönt. men det tänker man ju inte riktigt när det är än själv som snackar, tror jag då.
fan va rörigt jag skriver, känner att ingen kommer fatta, om ens jag själv fattar, har nog mest bara skrivit lite. försöker låta klok? hmm jag vet inte.
inga bilder, hehe blä.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0