iiiiiddddddaaaaagg ääääärrrr dddeeeeeeettt mååååånnndddaaaaggg

idag har jag varit med min bästa vän,  och pratat och kollat på tv allt för länge.
idag har jag gjort allt för lite läxor, men jag kan redan allt som läxorna innebär denna veckan.
idag har jag inte ätit något tjockt, som godis och så. känns jättebra. nöjd med mig själv.
idag har jag saknat anton lite extra.
Idag har jag inte gått ut och gått, som jag lovade mig själv att göra. det blir imorn istället.
idag, eller nu. ska jag äta det första tjocka idag. glass. fast det är inte så tjockt egentligen. mest bara...gott.
idag, eller nu. sitter jag vid pappas dator, för min tar allt för lång tid på sig att stretcha innan den kan börja jobba, så jag orkade inte med den.
nej, nu skrev jag för långt. alla grejer skulle bara vara på en rad var hade jag bestämt med mig själv sådär lite i smyg. men nu blev det ju inte så :(
nu ska jag iallafall gå ner och kolla på tv, och gå o lägga mig för sent, eller kanske inte. orkar inte vara död imorn, ännu en mysig skoldag väntar ju. haha ne, jag hatar tisdagar. hejdå.

Kommentarer
Postat av: evelyne

glass är okej, det är ju dödligt gott :*

och tack så jättemycket!! vad roligt hihi.

puss. ♥

2011-01-24 @ 23:46:45
URL: http://calmthefuckdown.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0