när lugnet blev en sensation, förstod jag din dröm, om att hoppa av karusellen

  • Mitt nyårslöfte detta året är väl att försöka bli aningen nyttigare o börja röra på mig, kommer sluta som en sumobrottare till slut, hyffsat kul.. haha

1 januari var en väldigt konstig dag. vaknade sent, så hela dagen blev sen och när det enligt mig fortfarande var tidigt på dagen så var solen redan nere. blev lite arg på det, men skön dag iallafall.
2 januari spenderades med anton. o kvällen blev bara som ett enda slag i nyllet.
3 januari. idag. dagarna går bara snabbare o snabbare. skolan om en vecka.fan. ska försöka njuta av sista lediga veckan. hmmhmm..
idag ska jag iallafall bara vara hemma o låta mitt hår vara så flötigt det vill, det är det som är lov ibland.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0