«»


igår var jag med denna skummisen. vi åt först världens godaste mat på chili thai. tyvärr var det så fullt så vi fick typ dela bord med två killar i 20 års åldern. borden var typ fem centimeter ifrån varandra, skojar inte. det var inte kul. haha. sen gick vi på stan en stund,fast allt stängde ju så tidigt så vi gick till filmstaden o satt i sofforna i en timme o 40 minuter o väntade på att bion vi skulle se började. vi kollade på Tron legacy. inte så jättebra faktiskt. men vi hade iallafall en väldigt bra dag♥
idag har jag gnällt över allt för många saker, t.ex att jag har sovit bort så många dagar detta lovet. o sover alltid för länge,o över att lovet är slut efter helgen. o så har jag bara legat i soffan o läst o kollat på tv, och skottat lite snö också, så jävla mycket snö igen ju!
men imorn ska jag iallafall träffa sarah o på lördag blir det nog sarah o pontus! får se vad vi hittar på.
hejdå :)
ungefär såhär har jag legat hela dagen, fast i pyjamas. haha vackert.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0