VACKRASTE STUNDEN I LIVET, VAR DEN NÄR DU KOM

känner inte för att skriva överhuvudtaget, speciellt inte ett glatt fejkat inlägg, för det passar inte riktigt mitt humör för dagen. eller för tillfället kanske jag mer borde säga. har nån konstig känsla i huvudet o kroppen, nått deppigt men ändå inte, ensamhet, men ändå inte, ledsen, men ändå inte. eller kanske allt det där ändå. fyfan hatar att jag vart ensam nästan hela veckan. träffade anton i början av veckan, sen dess har jag bara suttit helt själv hela dagarna och bara känt hur ensamheten har knackat på dörren, och utan att jag släppt in den har den gått in iallafall. känns så mycket som skulle vilja skriva här. så mycket som bara vill strömma ut på tangentbordet. men det kommer aldrig hända. tror jag inte iallafall.
ps, alla stjärntecken är tydligen bytta för att jorden har flyttat på sig eller nått sånt sjukt. har alltid vart oxe, nu är jag värdur. känns inte okej.

Kommentarer
Postat av: evelyne

sjukt fin bild!

men åh, du måste vara född någon dag innan mig då!

du kan säga att du är oxe, för om du alltid varit det tycker jag att du fortfarande är det... :(



svar: ja men eller hur, helt rätt. kärlek - gärna, frågor - nej. typ en lång kram istället för en massa varför och tusen frågetecken. åh.

2011-01-21 @ 23:19:25
URL: http://calmthefuckdown.blogg.se/
Postat av: robin ahlberg

men om du känner att du är ensam så ring mig så kan vi prata eller så är vi :D det var ju ett jävla tag sen så det tycker jag inte låter fel ialla fall :D<3 finns alltid för dig amanda om det är ngt!! <3

2011-01-22 @ 00:56:19
Postat av: mli :D

sv; mkay, jag ska inte göra det då:)

2011-01-22 @ 14:39:19
URL: http://tohateaperfectstranger.blogg.se/
Postat av: Anonym

fast det där med stjärnteckena är bara för dem födda efter 2000 ;p

2011-01-27 @ 15:16:05
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0