VI TESTAR NYA VÄGAR SOM ALDRIG TYCKS TA SLUT, JAG HAR FÖRSÖKT ATT FÅNGA DEN ANDRA, MEN HAR ALDRIG NÅTT UT.

fredagen blev allt annat än den vart planerad från start. haha. vid typ halv fem kom lisa till mig. o sen när vi åt kom sarah också, o sen drog vi hem till affe. var några stycken där. mycket trevligt. vid tolv följde jag med sarah hem o så sov jag hos henne.
lördag morgon. vid kvart över elva så hämtade pappa mig hos sarah, vi åkte hem o åt frukost o sen gick vi ut o gick. 8 km, det blåste som fan så jag ville inte gå hela rundan. sen hem o duscha fixa o äta o sen åkte jag med kvart över 3 bussen till pontus, där sarah redan var. det blev en soft eftermiddag i soffan med tv, prat o skratt. åkte hem med 18.24. myskväll med föräldrarna med konstiga filmer och massa godis!
idag,söndag. gick upp vid halv tio, blev såklart väckt.längesen jag gick upp så tidigt av mig själv, o fick veta att då var anton redan på bussen till mig. vi skulle på gudstjänst vid elva nämligen. vi båda ligger lite efter. så fick skynda mig o duscha o klä på mig, så när han kom åt jag frukost. sen när vi vart där så spenderade vi resten av dagen i soffan framför tvn. orkade inte mycket annat. jo typ kittla varandra till döds hehe.
mycket trevlig helg!
ser verkligen inte fram emot den kommande dagen och den kommande veckan. men vem vet? den kanske blir riktigt bra.
får inte lägga in bilder för min pappa nördar spel. då hackar allt o han blir arg.inte kul. hejdå.

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: jag har i mitt silverschampoo typ 10-15 min. Jag har en väldigt stark sort med. Silverschampoo fungerar inte lika bra på alla hår, men jag har blonderat mitt hår så nu tar det bättre. Så om du har blont hår, testa att blondera det en gång och sen använda silvershampoo. Fast jag varnar dig - det slitet. Och då måste du köpa massa dyra rädda-mitt-hår-produkter.. och då blir du pank! :)

2011-01-09 @ 20:42:35
URL: http://hofh.se

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0