Dag 02 – 10 saker om mig som folk inte vet

det här kommer verkligen inte att bli lätt..

1. jag skriver dagbok (många vet om det, men ändå)
2. jag har gått på gympa
3. jag tycker att kossor är söta
4. jag vet inte vad folk inte vet om mig..
5. jag älskar att färga håret. (antagligen vet ni det)
6. jag kanske ska skaffa sånt där löshår som man limmar fast
7. jag vet inte vad jag vill ha för hårfärg.
8. jag vet inte om jag är snäll
9. det som tar längst tid på morgonen för mig, är att komma på vad jag ska ta på mig. det är ungefär 30 min av dom 80 minuterna jag har på mig på morgonen.
10. jag har gillat amy diamond. jag o sarah var helt galna i henne då när hennes singel "what's in it for me" kom. haha.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0