Dag 07 – Min bästa vän

sarah! sen många tiotal år sen tillbaka. ne bara typ.. 12.
vi har vart med om så mycket tillsammans, går inte ens få ner allt här tror jag inte.
vi har gjort så mycket skit och vi har gjort så mycket bra.mest dumma grejer tror jag, vi kommer på ganska konstiga saker att göra o är ganska spontana oftast.
vi är dom som lärare,kompisar,föräldrar, syskon vet alltid kommer hålla ihop. vi har gjort det så länge, vi har haft stora bråk då vi inte ens velat prata med varandra, o vi har gått igenom perioder som nog alla har. vi har klarat det så självklart kommer vi klara allt annat också.
hon gillar mig bäst och jag gillar henne bäst. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kmr aldrig finnas nån som älskar dig mer än jag gör för du har gjort mitt liv och att älska dig hemskt mycket har varit min vardag ändå sen jag var 3 år gammal. Du kommer alltid vara dendär delen av mitt hjärta jag aldrig kommer kunna leva utan <3

2011-03-20 @ 17:31:57

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0