ja, två dagar sen jag skrev. tiden bara flyger ju förbi. dagarna går så himla fort och man hinner ingenting!
igår var det onsdag vilket betyder konfa efter skolan och efter konfan gick jag o halva gruppen på gudstjänst. var hemma halv åtta och då var det läxor som stog på schemat. som vanligt ungefär.
idag var det vanlig torsdag i skolan. fått reda på att jag fick 29/30 på svenska provet vi gjorde innan lovet.stolt&glad.
efter skolan gick jag till tandläkaren och efter det kom pappa o vi tog dos två av twinrix vaccinationen. anton var också med. tanken var att jag o anton skulle ut o powerwalka men det började regna som fan så vi struntade i det och åkte hem o gjorde pannkakor istället. han hjälpte mig även med engelska uppgiften som nu också är klar. som egentligen skulle in idag, men jag hade inte den klar till det tyvärr.
nu ska jag sätta mig framför tvn, vilket egentligen är en väldigt dålig idé, och göra läxor. undrar egentligen varför jag sätter mig vid tvn, alla vet att man inte kan göra allt ordentligt då.men skitsamma.
jag har matteprov imorn. NEJ!! :(
vi hörs imorn. ska även ut o powerwalka imorn.
nu har jag inte tid med detta mer. måste tvätta mitt hår också. fan va ångest man får över tiden ibland. man hinner verkligen ingenting längre! blir så stressad. kommer inte kunna gå o lägga mig i bra tid ikväll och kommer somna orolig över spanskan och matten. fan :(

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0