fredag och studiedag.

igår var det veckans sista skoldag.slutade vid tio över 2 och var hemma o kollade på oc hela kvällen fram till klockan blev lite över åtta då jag gick ut och mötte angelica och vi gick flera varv i gränna, upp och ner på alla möjliga gator och pratade igenom allt vi missat i varandras liv sen senast vi verkligen pratade, vilket var ett tag sen. kom hem lite efter tio. gick o la mig direkt.
-
ikväll ska jag o anton på håkan hellström. äntligen!♥
hade planer på att börja med mitt bootcamp grejs på måndag.men börjar nog idag tror jag. typ snart. typ nu.

Kommentarer
Postat av: angelica

<3

2011-03-31 @ 18:14:18
URL: http://aaangelicaaa.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0