I MAY BE BAD BUT I'M PERFECTLY GOOD AT IT

onsdag.
igår slutade jag halv 11 och när jag var hemma och väntade på anton som slutade vid tolv som skulle komma till mig, så gjorde jag misstaget att äta en blåbärssmoothie. var blå ganska länge sen.
onsdag. var i skolan till halv ett och tog sen bussen till moppekursen med robin bonne o linus. satt där i fyra timmar, lite halv segt. följde sen med robin o köpte skor, typ en kvart tog det. haha sen hem så var hemma runt halv åtta.
suttit i solen idag med dom braiga i skolan och skrattat mycket. haft en bra dag i skolan idag. alla känns mycket gladare nu för tiden, eller så är det så att jag har en mer positiv inställning till saker och ting.
hela livet börjar kännas bättre helt och hållet. förutom på ett plan, men det ska repareras så är det med perfekt sen som det vart i flera månader!
nu ska jag skynda mig ner till grey's anatomy som börjar nu igen för säsongen! äntligen!
hörs imorn. hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lejonhjärta.

(svar) alla är fina på sitt sätt, och normer ändras alltid. puss!

2011-03-17 @ 01:59:31
URL: http://expectopatronum.blogg.se/
Postat av: Daniella.

(svar) tack så hemskt mycket för svaren på hårfrågorna. ♥

2011-03-18 @ 01:36:35
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0