the top get's higher, the more that I climb

hela mitt internet fuckade nyss ur, så jag orkar inte skriva om allt.
igår var jag med anton en stund, vi var ute o sprang, duschade och segade o sen ville inte vi va mer, så vi skiljdes åt vid kvart över sex.
jag har vart ute o gått med pappa idag, det var svettigt. ska snart duscha o så sen kommer anton o sen ikväll kommer grannarna in o så äter vi o kollar på melodifestivalen. haha, snacka om svenssons ;)
tyvärr har jag inte fotat alls mycket på sista tiden, vilket är ganska dåligt av mig, men har ingen inspiration. jo vet en sak som jag vill fota (eller kanske två saker), och ska fota. men det har inte blivit av bara. men snart så :))

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0