trasiga leggins.

slapp onsdag, precis som alla onsdagar. hade inställd musik så jag o sarah drog hem till mig o åt tacos o snackade skit med petra. sen cyklade vi iväg till församlingshemmet där vi spenderar varannan onsdag från 15:00-18:00. konfa. halvkul.var jättetrött och drömde om sängen hela tiden.
.
idag hade jag håret hängande på bara vänster sida. ska försöka att inte platta mitt hår så mycket och då är det eller toffs ända utvägen för att det inte ska bli alldeles för fult. funkade väl rätt bra antar jag. jag hade också min hyffsat nya kavajtröja, som jag märkte förut att jag hade glömt klippa bort lappen i ryggen på.
när jag tog bilderna hade jag mjukisbyxor under. så detta är min hand i mina håliga leggins med nätigatights under som är väldigt snygga.
så det var jag idag.
nu vill jag äta. tror jag iallafall .

Kommentarer
Postat av: Danni.

vad söt du är!

2011-04-07 @ 00:48:43
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0