HELG

besvikelse att eric saade vann melodifestivalen. brolle♥♥
iallafall så hade vi trevligt igår. anton sov ju då här, vi skiljdes åt för någon timme sen typ.
är trött även att jag har sovit mycket denna helgen. orkar verkligen ingenting mer just nu. kan tyvärr inte slänga mig i soffan där nere för vi har ingen soffa för tillfället. haha. vi åkte tillbaka med våran förra idag till ikea o imorn kommer våran nya. så får väl sitta på golvet, haha ne. ska dra ner en madrass så man kan sitta på någonting iallafall.

den där känslan man får varje söndag. den där "nejnejnej, jag vill inte jag vill inte jag vill inte,låt inte denna kvällen ta slut" känslan, har precis nått mig nu när jag sitter här o gör ingenting.
å vill bara gräva ner mig just nu. min energi försvann en aning.
hejdå

pappas dator, inget annat än små barn bilder:)))


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0