gick inte att publicera förut, så tiden stämmer inte då jag faktiskt skrev det.

igår stannade jag hemma från praon för jag har blivit sjuk igen, åkte dit i morse, men åkte ganska snabbt igen. gick och åt med sarah bara o sen åkte jag hem. har feber tror jag o är jätteförkyld. igen!
jag håller för övrigt på att läsa sofi fahrmans bok, elsas värld. faktiskt bra. blivit en läsnörd. ej okej. eller jo lite faktiskt.
ja, ganska snyggt faktiskt.
idag har jag längtat lite extra till våren, pga att det är soligt ute idag o inte så värst kallt. någon plusgrad och sol. hoppas det fortsätter så. längtar något fruktansvärt.
mina senaste köp som jag inte sagt nått om har vart en kavaj,fast den är inte riktigt i vanligt kavajtyg, sånt där tjockt, tyget är lite mer som en skjorta, ett par leopardiga haremsbyxor (från h&m. inte dom ni ser på reklamen!) och ett svart o ett vitt slappt linne. o antons present såklart, han fyllde år i söndags ju :))) lever lite fattigt till den 20 mars, har bara 400 kr kvar nu, fast jag överlever.
nu ska jag gosa ner mig i soffan med varm choklad, och tv såklart.
ibland funderar jag över ifall jag saknar detta håret eller inte. tror jag gör det lite. en aning. fast inte jättemycket.

Kommentarer
Postat av: evelina

re: alltså, jag går samhäll media (spmp) linjen så jag har liksom allt eftersom att jag går samhäll också. så jag kan inte riktigt svara på den frågan :( men jag vet ju att man kan göra individuella val när man går på gymnasiet och om du nu bara vill gå media så kan du ju lägga till alla andra behörigheter du vill ha osv sen, t.ex. samhällskunskap, naturkunskap (har inte riktigt koll vad på man läser och inte läser när man bara går media).

2011-03-02 @ 17:26:37
URL: http://hhivefive.blogg.se/
Postat av: Lejonhjärta.

det röda var awesome.

2011-03-16 @ 01:03:16
URL: http://expectopatronum.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0