följ med mig till en plats utan tid

godmorgon! känns som att jag har drabbats av oturen av att må sämre idag faktiskt. skulle ju enligt beräkningar paddla mig till praon idag,men jag mår som sagt, sämre, så jag gjorde inte det.
ska bli ytterst jobbigt att gå till skolan på måndag, har inte varit där på 3 veckor, börjar känna mig lite bortskämd och det skadar inte om jag får vara det lite längre, kanske några veckor till, men tyvärr. världen gillar att jävlas, med mig iallafall. jag dör av täppthet här borta. kan inte andas.
förövrigt har jag gått in i någon slags dålig period. vilket resulterar en ganska tragisk amanda. en tragisk amanda som inte ser det positiva i allt, som inte kan le sådär fruktansvärt många minuter åt gången, och som inte riktigt är den mest taggade personen på livet. känns inte bra.
nu börjar jag bli hungrig. hejdå.

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0