bloggning för några dagar eller så!

höhö, hejåhå!
sov hos sarah inatt,därför det inte blev något inlägg igår!  men nu antar jag att jag ska lägga in massa bilder och sånt!
söndags, lamt bara först,sen på kvällen gick jag ner till hamnen med evelina&sarah, åt glass och sånt trevligt. <3
 
måndag, vara med felix&en stund var pontus och sarah med också. mys på't! sov hos sarah inatt!
vi hade mycket roligt när vi väntade på bussen i cirka ett år när dom hade träning! vi roade oss ganska bra, jag tog glas
 sånt glas tog jag, det tyckte jag var fint
idag, åkte vi till stan och var lama.
jag köpte en grå tröja&godis. surt ska de va!

nej,jag ska inte spränga min blogg med bilder! mehehehehehhehee
bra dagar! puss på dom :*<3

kommer minte uppdatera bloggen förens på söndag igen imedatt jag åker till motala imorgon då och stannar till förmodligen lördag. så inget bloggande förens på söndag om jag inte hinner lite snabbt imorgon! ha det bra

Kommentarer
Postat av: s.ahlberg

snälla ta bort bilden på mig vid bussen, amanda snälla.. :/

2009-08-13 @ 21:06:23

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0