hemma&29 kronor rikare!

jeppjepp, jag är hemma igen!  och jag är 29 kronor rikare, wooow, jag har 30 kronor! :(
för att vara klassisk, så ska jag skriva vad jag har gjort idag, jag har; vaknat,ätit frukost,duschat,datorn,tv,ätit mat,ätit glass,tagit kort,datorn,fikat,och nu sitter jag här! nu ska ni få lite bilder och sånt kul! ska bara fixa till dom lite!
bilderna är fula,svintråkiga och vissa tillochmed lite överredigerade. men så blir det om man heter amanda och har tråkigt :)
  p.s vi hade en nyckelpiga i taket, lite annorlunda tycker jag!
 långfot
 det är min nya tavla. den är svartvit. fast cykeln är röd. det var det jag gillade med den.

  tyckte det var lite coolt. fast bilden i sig är rätt bad. eller...väldigt bad!
 
ja,det är mina skavsår ni kan se på bilden ovan!
mehe.. där fick ni lite lama bilder!
jag gillar när det är snett&uppochner (y)
släng en kommentar kanske? puss :*

Kommentarer
Postat av: VICTOR DAVIDSSON ;) <3

FAn va sexigt ;) <33

2009-08-17 @ 22:00:50
Postat av: Nadine

smala bajs unge! ;D <3

2009-08-17 @ 22:10:44
URL: http://bulloman.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0