KOLLAR PÅ TV MED MAMMA HAR DUSCHAT SMSAR GÖR JAG OCKSÅ

ja,hallåhallå! sitter här med syster petras dator som är mer än bara paj.. fan inga knappar funkar, antingen funkar dom inte alls , som ä får alltid kopiera ett hela tiden, och femman och sexan funkar inte heller. och jag som har en sexa i alla mina lösenord! ja,varsågod. börja gissa mitt lösenord ;)
hmhm, och ja, typ inga knappar funkar. och dom flesta knapparna är borta, mycket störande! jag dissar petras dator (n) dock är jag väldigt avundsjuk på hannas! hon fick en vit macbook av sin skola :0 vill också ha :(
jaja!
har gjort klart min svenska läxa och övat på spanska och engelska glosorna, har duschat,ätit glass och pratat med mina föräldrar, haha! :))
nu ska jag kolla på tv.. haha, hörs imorgon. pusspuss :*

Kommentarer
Postat av: h

mkt du gjort då=)

2009-09-01 @ 16:05:26
URL: http://halshammar.se
Postat av: VICTOR DAVIDSSON ;) <3

Ditt lösenord e nåt med 96 tror jag allt amanda !! <33 <3

2009-09-01 @ 16:35:59

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0