LITE SENARE

sådärja! och nu är jag 50 kronor rikare! tvättade pappas bil :)
idag iallafall, har jag städat mitt rum,vart i stan med mamma och då tvättat bil! i stan köpte jag tre par skor,en bh&mitt egna bästa schampo&balsam! hörde du hanna! mitt . två par tygskor,ett par svarta och ett par marinblåa och sen ett par svarta uggs. skönaste&sötaste vinterskorna,lätt! schampot och balsamet är självklart garnier fructis. det ger verkligen volym som det ska :)
 sjukt ful bild,men jag idag iallafall!
   och det där är skorna. dom marinblåa på den stora bilden och sen har vi mina svarta, tog kort på den sydda blomman där,det syns kanske inte så väl, men aja. och sen har vi älskvärda uggsen!
jaja, nu ska jag äta en glass och sen ska jag nog göra mig färdig för sängen! sköntskönt med sovmorgon imorgon! dock gillar jag inte att vi har idrott tre dagar i rad.. jaja,man får ju stå ut ibland. aja, vi höres imorgon. kanske ett snabbt inlägg på morgonen,ska försöka hinna med det iallafall. min blogg ska bli bättre när det gäller uppdatering! pussochhej :*

Kommentarer
Postat av: amanda

Snygga skor ;) och snygg amanda! :D

2009-08-30 @ 22:09:51
URL: http://musikunge.blogg.se/
Postat av: amanda

Snygga skor ;) och snygg amanda! :D

2009-08-30 @ 22:12:58
URL: http://musikunge.blogg.se/
Postat av: VICTOR DAVIDSSON ;)

Det var ingen ful bild ;) du e snygg amanda ! <3

2009-08-31 @ 16:29:57
Postat av: Meliha

Shampoot & balsamet suger ;)

2009-11-24 @ 15:39:16

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0