morgon inlägg!

verkligen morgon! klockan är fortfarande 06 någonting.. jag är tidig idag! jag har faktiskt tillochmed redan klätt på mig kläder! och nervositeten bara stiger och stiger. jag blir mer och mer nervös! det blir säkert bra,men nervös ändå! samtidigt som jag tycker att det ska bli kul! haha,blandade känslor! när jag har kommit hem får ni också ett inlägg. det beror på om jag kommer hem direkt eller ifall jag är med sarah eller något. jaja, ni märker det! höhö. jag just nu:

jag är tråkig idag, och sätter upp mitt hår i en toffs.
för övrigt har jag på mig min svarta tygkofta, en typ sjal, svart. blågrön och vit randig t-shirt och ett längre grått linne och sen ett par svarta tunna tights.
om ni undrar varför alla bilder är svartvita så kan man typ inte ta med färg :s

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0