nu är jag hemma igen!

ja,okej,jag har varit hemma i cirka 40 minuter men iallafall ;)
jag&angelica gick ut senare, köpte godis&satt på olika ställen, mycket lamt men mycket skratt&mycket prat! <3 smart som jag är.........så glömde jag min kamera hemma :( jaja, en dag utan bilder får ni väl leva med. vanligt vis är den ju med överallt! (y'
hmm.. imorgon blir det angelica ännu en gång, iallafall halvdag! men det är ju alltid något :)
i helgen är det massa som fyller år, vill bara säga grattis till er! jag ska säga det på ett bättre sett på era födelsedagar utan att bara skriva det i bloggen, haha :)
nej nu, ska jag göra mig klar för sängen, haha, min mammas uttryck! ;) men det ska jag faktiskt tänkte lägga mig tidigare idag. ha det bra allihopa så hörs vi tidigast i morgon bitti! :*

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0