SAKER SOM STÖR MIG GROVT PÅ BDB

när jag har tråkigt (som nu) så brukar jag sitta och glo igenom bilddagboken. och då är det ju det har förbannade fokus skiten som är så töntig&alla tjejer som är (oftast) födda mellan 96-94, är såna attentionwhores som bara söker efter uppmärksamhet. lägger in bilder på sig själv i bh, eller urringade tröjor och trycker upp brösten till hakan, bilder på deras rövar,bröst och hela jävla köret! vad försöker ni göra? är det för alla "sexig" kommentarer ni gör det? för att få bevakare? för att kåta upp massa vidriga killar genom internet?  det är så otroligt töntigt. och så störande! och domma personer kallas ju då nu för tiden fjortisar. Och det här att skriva där man ska skriva sitt namn "Fråga din pojkvänn, han vet!" aaaaaaaaaaa!!!! jag kan bli så arg och så frustrerad på sånt så jag vet inte vad alltså! om du inte vill skriva ditt fullständiga namn, ta dina initsialer,eller bara förnamn,eller varför inte bob marley för att verka lite intressant! och det där "tiieep" vafan är det för konstig,extremt töntig stavning av ordet "typ" uttalar ni det tiep? eller vafan försöker ni säga. att skriva så gör ju allt bara jobbigare och krångligare. och sätta till ett w och z på alla ord! föfan, gå en svenska kurs eller något! och skriva att man är född 2007, men herregud. lägg av.. det är det enda jag kan säga till det där alltså. lägg av! och sätta hjärtan eller en stor jävla punkt över näsan! vad är meningen med det? är det för att ni är onöjda med eran näsa eller? dom flesta får se den i verkligheten ändå&ni har ändå flera äldre bilder med bilder med eran näsa med. kom över dina komplex, om det handlar om det. vilket jag antar att det inte gör. ni blir inte precis sötare med ett hjärta eller en punkt över era näsor. foundation som ligger i lager på lager. i fel färg. får ni ingen hjälp i smink affärerna nu för tiden? och det finns så mycket mer.
jag fattar inte vad som har hänt med tjejer? tonåringar viker ut sig på bilder på nätet,filmer på nätet, i verkligheten med upptryckta bröst och urringade tröjor så man ser halva bh:n. seriöst, vart befinner sig föräldrarna som ska skydda sina ungar i domma tillfällen? varför säger dom inte något?varför ber dom inte sina barn ta på sig lite kläder? det är ungarna som råkar illa ut till slut, med alla pedofiler och äcklen det finns nu för tiden! herregud, vart är världen på väg?

Kommentarer
Postat av: amanda

så jävla bra skrivet!

2009-08-29 @ 20:30:38
URL: http://musikunge.blogg.se/
Postat av: jonte(A)

braaa!

2009-08-29 @ 23:41:10
Postat av: johanna

så jävla rätt amanda!

2009-08-30 @ 11:32:40
URL: http://bikinirand.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med dig från första meningen till sista. jävligt bra skrivet! fyra lager fondation eller upptryckta bröst gör en inte snyggare. och ord som "tteiip" eller "sötnowws", på rent allvar kan man inte bara skriva ren svenska? kan dom inte bara vara sig själva någon jävla gång!? jo men lägga ut en bild när man är halvnaken & få kommentarer som "fan va sexig!" eller "vill du zzttruwwlahh?:*" HAHA seriöst jag dör på det! fattar inte dessa tjejer hur många pedofiler som hittar dessa bilder & dom hamnar säkert på 10 mindre trevliga sidor över internet! men visst, är dom ute efter att ha 45 äckliga pedofiler som runkar sönder till er, så GÄRNA för oss normala! det är inte vi som skämmer ut oss...

2009-08-30 @ 18:49:25
Postat av: VICTOR DAVIDSSON ;)

Fan amanda ! jag håller faktsikt med dig ! jag hoppas att jag ska kunna göra det i fortsättningen !! <333

2009-08-31 @ 16:32:36

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0