SKOLAN SARAH OCH TJOCKA SIG

skolan först idag då. kom dit helt dygnsur för det regnade hela vägen till skolan och jag gick..... -.- usch och fy! så fick gå med blöta skor hela dagen :(( och så är vårat schema ändrat,så vi har sovmorgon imorgon istället för lång lunch,alltså håltimme. för att engelskan var tvungen att bli ändrad. så börjar 9.00 imorgon. blev lite arg på't faktiskt. vill ju ha håltimme hellre! efter skolan var jag med sarah,vi tjockade oss jättemycket,glass&godis! haha, fy, vill inte ens veta hur vi kommer sluta ;)
ni får bilder imorgon faktiskt,det lovar jag! :D
men för att dagens inlägg inte ska vara för tråkigt, så får ni en äldre bild på mig och sarah! :


Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0