sluta dröm om det ljuva livet,vi kommer aldrig va med om det

idag tog jag 15.10 bussen till fina sara som jag inte har träffat på jättelänge! vi satt hemma hos henne och pratade&skrattade massa, haha. det var ett bra tag sen! jag har saknat dig!<3

sen tog jag 17.37 bussen tillbaka till gränna, träffade evelina och gick ner på allsång med henne. vi gick in den här gången! satt och skrattade och gjorde bort oss framför 2500 personer&radio! :0 hahaha! vi stod som besatta framför scenen och tog kort på jonathan fagerlund och då tänkte programledaren prata med oss, och då sa han såhär "jag måste bara prata med dom här två tjejerna här" och jag hade redan börjat gå framför evelina,hon blev rädd och skrek "neeeej" och sprang iväg lite, och då sprang ju såklart jag också, men jag fattade inte varför förens efter, och då ångrade evelina som bara den att hon sprang, för då sa han såhär "ser jag så läskig ut! :O" och väldigt många som var nära och såg det här, garvade åt oss.. vi typ dog. HAHAHA fail! :( xD
men ja, för övrigt hade vi mycket kul och vi såg nog rätt besatta ut av jonathan! haha! jag sa att han var snygg efter jag hade fått min autograf ;)
jag sa såhär "måste bara säga det att, du är snygg!"  han : "tackar! :D"  evelina: "JAA! SKITsnygg!!! :D" haha, hon är besatt.....! ;)
jaja, tack för kvällen evelina&tack för eftermiddagen sara! :*<3

nee,nu ska jag kolla på film! puss:*


Kommentarer
Postat av: Eve (:

Asså skicka bilderna för fan ! JONATHAN FAGERLUND(L) HETING ELLER VAD!!!? ;o ;D hahaha<33

tack själv (L)

2009-08-09 @ 23:03:22
Postat av: johanna

asså han är ju fan fett snygg :)

2009-08-10 @ 12:36:48
URL: http://jjowhaanna.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0