9 månader exakt


och längre blev det inte..
18 april - det var längesen jag hade varit så glad som jag var den dagen, underbart. det blev du och jag.
23 Oktober - vi båda låg och grät som åsnor i timmar, vi hade bestämt oss för att ta en paus. den pausen var hemsk, vi smsade hela tiden. om hur mycket vi saknar varandra och allt.
27 oktober - jag åkte till dig på kvällen, var så jävla nervös. och när du sa att du ville att vi skulle bli tillsammans igen, blev jag så glad. och sen dess har det vart så himla bra mellan oss. tills för en vecka sen ungefär, då vi utan anledning halvt ignorerade varandra, förstod inte varför, men allt var så konstigt.
18 december - slut.
jag har varit så himla lycklig med dig felix, det har jag verkligen varit. och jag är så glad för tiden jag har haft med dig. du är en underbar männsika. hoppas du hittar en bättre än mig. jag älskar dig♥

Kommentarer
Postat av: johanna

ahw :(

2009-12-18 @ 17:03:22
URL: http://bikinirand.blogg.se/
Postat av: Tom engvall

Amanda :( <3

2009-12-18 @ 19:16:48

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0