halloj!

förlåt för dålig uppdatering, men det har vart fullpackade dagar det senaste!
i torsdags var det ju modevisningen då ju. gick till skolan till halv 12 och sen bussen in till kfum, blev sminkade, fixade och allt sånt. lite stressigt vart det ju, men det gick bra! träffade på trevlige tom där inne också! :)
det var faktiskt riktigt roligt, men det var nervöst som bara den! haha, men allt gick väldigt bra. dock har jag inga bra bilder än, min mamma fick ta kort.. hon är ju inte mästerfotografen så hon visste inte riktigt att hon skulle ta med blixt, haha gull:))
men johannes fotade med sin systemkamera,så ska be han skicka bilder!
igår, fredag! skolan först&sen var jag med robin,jonathan,sarah&victor resten av dagen&kvällen. fast victor stack runt nio och då kom joakim istället. vi kollade på lussekuppen, var på lussediscot (TABBE FÖR HELA SLANTEN!!)
kom hem kvart i tolv, dödstrött&ont i fötterna så gick direkt upp och la mig.
bilder kommer i ett eget inlägg!

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0