hatar spotify reklam, bara så ni vet

tjenixen tjena hejsan
har gjort allt nu förutom att duscha&torka golvet. orkar inte torka golvet. men duscha ska jag göra snart.
förövrigt måste jag tillägga att jag hatar folk som umgås med dom dom snackar skit om och säger att dom hatar. jag menar vafan? man väljer ju vem man vill va med, man umgås ju inte med någon man hatar, och någon som man aldrig har sagt något gott om. men man kanske tycker att det är bättre att fejka att man gillar den, och vill va med den hela tiden? jo men det är ju verkligen en bra grej, håller ni inte med mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hatar det också!men spotify är jävligt bra endå!

2009-12-23 @ 17:33:41
URL: http://luddeflyaway.bloggplatsen.se

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0