hej

jag just nu

godmorgon kära bloggläsare!
dagen innan julafton idag, hur känns det? känner ni som jag, att ni blivit som ett litet barn igen som bara vill att denna dagen ska gå jättefort? aja,så är det med mig iallafall. för att få denna dagen att gå lite snabbare har jag planerat hela! iallafall fram till 6 någongång. nu ska jag ta en alvedon för jag har blivit väldigt förkyld,hes och har huvudvärk,det får en alvedon fixa!
sen ska jag ta bort mitt svarta nagellack och måla dom lite finare, haha. sen ska jag bädda min säng,damma mitt rum, sen är det nog dags för mat! dammsuga ppe och nere våningen (den allra nedesta våningen får hanna-lat faktiskt ta!) , sen ska jag kanske torka golvet, duscha, och sen har väl antagligen dagen runnit iväg! vi får väl se hur det blir, jag uppdaterar  under tidens gång :)
'puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sööt

2009-12-23 @ 14:38:48

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0