jullov äntligen! å underbart ♥

först vid klockan åtta idag blev det upp till kyrkan, lyssna på prat&sång. luwig tog sönder bänken. det blev ett stort hål i, hahaha. stackarn, men va vi skrattade! efter kyrkan ner till klassrum och våran klass hade paketleken, mycket kul faktiskt, men tyvärr blev jag utan paket, haha, ingen tur i spel :( och linus h blev glad över mina prinsess plåster han lyckades få,hoppas han använder dom väl! haha
sen slutade vi och jag åkte in till stan med robin, köpte julklapp till han och vi gick runt bara. mycket trevligt för att vara ärlig :)
sen bytte vi våra julklappar och jag fick denna söta av han:
 och detta söta kortet, som det stog snälla saker på. :)

jag såg ut såhär när jag gick:

nu ser jag ut såhär:

why so seriös?


Kommentarer
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv: tack så jätte mycket

2009-12-22 @ 22:05:11
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

why so snygg?

2009-12-23 @ 01:11:08
URL: http://sarahahlberg.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0