kväll ju


godkväll. ligger och lyssnar på musik och pratar med emma,tom&jonathan och om tre helt olika saker. jag&tom sitter och berättar saker för varandra som vi inte vet om varandra, rätt kul faktiskt. jag&emma sitter och pratar om självförtroende, sånt är nyttigt att prata om. och jag&jonathan pratar om bara allmäna saker, om att han har bytt nummer tillexempel. haha helt onödigt men ändå snackar man om det.
inte fått något gjort idag, hehe..
imorgon ska jag träffa felix, vi ska mysa & kolla på gränna lucian♥
godnatt till er som ska sova nu och posshaj!

Kommentarer
Postat av: amanda

Det är bra att du har med så många bilder på din blogg! :D

2009-12-13 @ 00:01:21
URL: http://musikunge.blogg.se/
Postat av: Anny (det betyder lixom anonym)

hm... lyssnar du på broder daniel? håkan hellström var med där en gång iaf :p

2009-12-13 @ 18:29:59
URL: http://underligatjejen.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0