nu är julen över!

inte bra inte bra, gillar ju jul :(
men iallafall, julen 09 har vart riktigt bra, tycker själv att jag har fått mer än vad jag förtjänade av mina föräldrar, dom är världens bästa! imorn ska jag och pappa in till stan och så ska jag köpa ny mobil, funderar på den där sony ericssonen som jag velat ha ett tag, dom har satt ner priset på den nu när det är rea till 700, men kanske hittar någon annan, vet inte.
har nu 3250 kr i kontanter och sen 950 sammanlagt på presentkort! nice ju. fick 3000 av mina föräldrar, samt flera andra fina&bra saker, mamma&pappa♥

amanda är en glad tjej!:D

puss!


Kommentarer
Postat av: sarah

helvete va avis du gör mig:O

hoppas du hade en fin jul älskling, saknar dig!<3

2009-12-26 @ 10:52:24

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0