Tears stream, down your face, I promise you I will learn from my mistakes

ska va med sarah idag tror jag? ja det ska jag :)
snön ligger fortfarande kvar på  marken som tur var, troligtvs har vi för en gångs skull på några år snö på julafton.det är bra! jag la in en bild på bdb, och frågade vem som tycker att jag ska ha blondt hår och vilka som tycker att jag ha ha mörkt som nu typ. konstigt nog är det fler som tycker blondt..

men jag vill inte färga tillbaka till blondt. tror jag inte iallafall,eller alltså jag vet inte. några sa att jag skulle ha ljusbrunt/brunt, 4 st sa det. men jag vet verkligen inte..
får la tänka på't! :)
poss


Kommentarer
Postat av: celine

hej jag har fråge stund hos mig skulle vara jätte glad om du fråga nått.. ha det bra!

pzz. glömm inte att fråga massor av frågor.. :)

2009-12-20 @ 14:37:00
URL: http://fempraliner.blogg.se/
Postat av: Kajzah

Asså du passar mest i blondt men nu när du har kort hår så tror jag mest på mörkrött du är fiin som du är :)<33

2009-12-20 @ 19:04:35
URL: http://tjockrosabrud.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0