tjenixen tjena hejsan

sitter på petras rum,med hennes dator och pratar med henne!
kom hem runt halv nio ifrån sarahparah! vart en mysig dag, på slutet bara låg vi och pratade och lyssnade på musik. och låg helt tysta o bara lyssnade. sånt jag kan göra med bara henne♥
dagens låt är coldplay - see you soon
haft i ansiktsmaskt och pratat med petra ett tag nu, mysigtmysigt. syster!
bilder från jag var hos sarah
 sååå snygga är vi, hahaha  nej
just nu ser jag ut såhär med mitt snygga hår och snygga nya pyjamas shorts jag fick av mammi igår, så söta så!
 HAHAHAAHAHA

Kommentarer
Postat av: jennifer

sööta <3:D

2009-12-31 @ 13:34:53
URL: http://jennifermatei.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0