tjollahopp!

hej. kollar på hockey och pratar med mamma&hanna!
har nästan precis kommit från duschen, innan det var jag ute med jocke&lisa. satt i gympahallen,kollade på småbarns bandy fast vi kollade inte så mycket, vi satt och tjötade mest´, haha. kul liv.
har haft en fruktansvärd huvudvärk idag..! trodde jag skulle dö
bläblä. torsdag är det dags för modevisningen!tar bussen in typ halv 11 och är där resten av dagen, själva modevisningen börjar klockan 7, men jag lovar. tiden innan behövs verkligen! det är ju inte bara vi 3 precis.. hehe! kommer hem runt nio antagligen, kanske blir uppdatering då eller dagen efter. yeye, puss!
p.s min klass är bäst när det gäller att hoppa trampet! hahaha sjukt kul

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: nope, olivia och jag är inte tvillingar :D hon är 95a och jag är 97a så det är två års skillnad mellan oss ;D kram!

2009-12-09 @ 16:32:07
URL: http://jcos.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0