11&12 juli

hallå!
igår var jag med älskling först! vi var på dagis hela dagen. låg&satt på bron i klätterställningen. myys!(L)
på kvällen gick jag med evelina&angelica på tivolit. vi hade mycket kul.evelina och jag fick oss några asgarv!<3
vi sa farväl till våra kära vänner martin&marco! :D hahah,
det har varit en ära att få lära känna er! ;)

nu ligger jag med alla sarahs saker på mig i hennes säng, hon fixar på sitt rum så hon var så snäll och la alla hennes saker på mig. tillochmed en plast fotölj på toppen av alla saker har jag..haha. men ja,datorn  har jag iallafall.
det bli krångligt om sarah ber mig om hjälp här snart, vilket det låter som att hon  behöver där inne i garderoben som är full med saker. haha, nu börjar hon dra bort saker här så jag får snart hjälpa henne!
hade bra puss!

Kommentarer
Postat av: pontus

Du sa ju att det var danmarks bron;O<3

2009-07-12 @ 20:54:27

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0