18-19 juli

grattis till mig och felix som firar 3 månader idag! (artonde) mm.. tiden går fort! :*<3
18 , var såklart då med felix! runt fyra kom sarah dit och överaskade mig, hon&felix  hade planerat. haha jag blev chockad!
haha.<3
sarah tog 17.40 bussen hem och sen tog jag 19.18 hem och då åkte jag till sarah och sov hos henne.
[påvägen hem blev jag erbjuden öl av några killar i en bil? haha]
vi låg och pratade och skrattade till cirka 3!
sen idag, 19, så fick vi en kick att åka till stan, så det gjorde vi,var där typ bara två&enhalv timme
failade när vi skulle köpa glass&chockladbollar, det visade sig att vi inte hade några pengar, haha!
så vi satt i en ikea soffa ett tag! (y
och på bussen hem hade mitt säte cpproblem så jag var tvungen att trycka det neråt för att det skulle hålla sig där,annars åkte det bara upp. och då satt det någon halvtant som satt och typ tryckte upp mitt säte, så vi hade lite fajt, haha sarah skrattade..! HAHA! sen dog vi av lamhet,ahahahahaha!
jag älskar dig bästavän! <3
ååhja

får avsluta dagen! puss på den :*

Kommentarer
Postat av: Mändy

En gång när jag och en kompis var ute och gick, så kom det en bil som stannade och frågade: Har ni några systrar?



haha

2009-07-19 @ 22:18:58
URL: http://musikunge.blogg.se/
Postat av: haras

syg min kuk! eller dampet på natten HAHAHAHA!!

TREVLIGA DAGAR MED DIG BÄSTA!

2009-07-20 @ 20:48:57
URL: http://datastol.blogg.se/

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0