21 juli

jag gick inte och la mig så tidigt igår ändå, kvart i två tror jag klockan va.. hehe!
idag iallafall blev det stan med sarah,victor,evelina,felix,jonathan&dennis!
när vi skulle hoppa av bussen så stängde busschaffören dörren och fortsatte köra, fast att vi direkt tryckte på stopp knappen, jag&sarah brast i asgarv, hahahahaha
rikitgt kul som alltid. vilka kommentarer mina vänner kan ge folk ibland alltså!
HAHAHAHAH jag dog av skratt några gånger!
vi var inne på eb games ett bra tag också och spelade spel, haha, vilket liv!:]
jag har dom roligaste vännerna i världen!
tack för dagen alla!<3
jag sitter här och är dödstrött och lyssnar på musik&vill inte gå och lägga mig, och jag orkar inte gå och lägga mig heller..
det är illa!

 

Kommentarer
Postat av: VICTOR !!! :)

FAN VA KUL ! ;)

2009-07-21 @ 22:19:06
Postat av: mändy

haha ;> jag är inte heller så värst duktig på att gå och lägga mej tidigt..

2009-07-22 @ 01:19:54
URL: http://musikunge.blogg.se/
Postat av: jonte

menåhhhh fy på mig!!tack för dagen den var bäst!<3

2009-07-22 @ 17:40:25
Postat av: sarhus

min mage (som är min hand när jag skulle dra ner mitt linne) ser ut som en boll:O HAHAHA



tak fö dagän<3

2009-07-23 @ 15:07:01
URL: http://datastol.blogg.se/
Postat av: felix

I just love my hair :)

2010-05-03 @ 15:24:01

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0