5-6 Juli Söndag&Måndag

hejbloggen, konstigt det kändes att logga in på denna, haha,men det är så det är!
söndag, det var ju då som sagt släktkalas för hanna. min moster har ny hund. jättegosig och göörsöt!
man blir helt förälskad, som en liten varg ser den ut! !
men iallafall., jag var inte så jättesocial på "kalaset" satt mest och pratade med mina två mostrar i köket, haha!
senare sen när alla hade gått hem så gick jag ut och var med victor,joakim och sarah. inte så länge dock,men trevligt trevligt. sen sov sarah här, vi gick och la oss typ två, somnade ungefär halv tre efter ett asgarv, så vaknade vi idag halv ett!så åt vi,tittade på film och sen åkte hon hem :( <3

jag har också fått det här brevet från skolan inför 7an. vi blir 5 klasser trotts allt! jag går då i 7E, handledarna för min klass är Therese och Gunilla -.- Gunilla = surkärring, uschusch! :(

nu ska jag sitta kvar här ett tag,sen ikväll ska jag och sarah ut och gå!
föresten,det fina vädret har åkt någon annan stans. här har det bara regnat hela dagen!

hmm.. ointressant inlägg. ska börja skriva lite intressantare saker kanske..  haha.
vi hörs ikväll hadetbra:*

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0