åååh!!! hatdag!

fyfan va allt gick fel förut idag! jag var så irriterad och arg på verkligen allting! petra lånade mitt busskort igår, och självklart lämnar hon inte tillbaka det, utan hon åker hem till johannes som bor i bunn,och jag får inte tag på henne, sen får jag inte tag på felix, så jag vet inte vad jag ska göra, jag har inga pengar,hanna hade inga lösa pengar och sen var ingen annan hemma!
sen skulle jag göra cola i våran sodastream,vilket jag inte har gjort på länge så jag kom inte ihåg helt hur man gör. man ska ju först hälla i vatten,sen kolsyran och sen smaken,men jag tog smaken innan kolsyran, men vafan,det spelar väl ingen roll tycker ju jag då,men tydligen gjorde det det.för när jag hade hällt i kolsyran så börjar colan spruta utav helvete, så jag tar tre handdukar och ni skulle  bara veta min aggrition just då! allt gick så fel och det bara sprutade cola. jag trodde seriöst att jag skulle döda någon idag!
men sen rånar jag våran familjsspargris så jag kunde åka till felix ändå, så allt jag gick bra tillslut och vi hade mysigt som vanligt! älskling (L)
lämnat felix för över en vecka :(( han åker på fotbollsläger på torsdag till söndag, och jag åker till motala på tisdag istället tydligen, allt kör ihop sig nu.. jag orkar inte ihopkörningar och idag orkar jag deffenitift nte lösa dom, för jag är lite smått sur idag för att allt gick så fel i början av dagen. jaja,, imorgon är det en ny dag,nya tag!
ska gå och lägga mit typ elva idag, är riktigt trött!
puss!!:*

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0