dagen går segt..

jag har inte gjort så mycket sen senast jag skrev, endast kollat lite på tv,ätit mat,tagit lite kort&bläddrat i h&m katalogen som jag inte har fått chansen att läsa förens nu! min syster har snott den, haha!
även att jag har haft riktigt tråkigt idag, och varit helt ensam hemma och inte gjort någonting så klagar jag ändå inte på det, det är skönt ibland att bara få göra vad man vill här hemma, lyssna på vilken musik man vill, på vilken volym man vill, kolla på vilken film man vill ,och kolla på vilket tvprogram man vill, äta vilken mat man vill och när man själv känner för det. vissa dagar passar det verkligen in att man inte har någonting att göra!
gud va jag vill ha en systemkamera, min kamera blir bara sämre och sämre för varje vecka. plus att den inte är tillräckligt snabb som jag behöver ha den oftast. så den räcker lixom inte till till det jag vill att den ska kunna, och det jag vill fota. sånt suger för då kan jag inte komma framåt i det jag vill sattsa på. men jag ska ju spara pengar ett tag, och så kanske släkten och mina föräldrar vill bidra lite så tillslut kanske jag har råd! iallafall med en lättare och nybörjar systemkamera! får hoppas på det bästa!
puss:*
allt blir bara en ända stor fail med min kamera, blir så arg på det!

fyy!

Kommentarer
Postat av: Philip

Fina bilder:D

2009-07-29 @ 20:46:48

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0