en dag på stan!

gud va seg jag är just nu, jag sitter och skrattar åt mig själv och är så himla trött!
här kommer bilder från idag. sjukt rolig dag! jag skrattade så jag dog! tack så jättemycket för dagen allihopa!§:D
gud va vi skrattade åt detta! sätet hade gått sönder! hahaha
någon hade också ätit på sätena...

vi var roade av det här. fy så vi skrattade! hahaha

resten av bilderna är på ett ungefär bildförsök. haha.+ att jag inte orkar ladda upp fler,för det tar sån tid. men riktigt bra dag. tack!§
var ute och gick med bästis nu på kvällen också. behövligt att prata igenom lite saker. du är mitt allt

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jädrar vilka garv man har haft!:D§§

2009-07-10 @ 00:07:15
URL: http://datastol.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va jag älskar dig.

2009-07-10 @ 23:50:22
URL: http://datastol.blogg.se/
Postat av: pontus

HÖHÖ tack för dagen:)<3

2009-07-12 @ 20:55:51

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0