i taket lyser stjärnorna

har precis (äntligen)sett filmen! legat och gråtit som en åsna, men gud va bra den var!verkligen se värd! 
jag kan ju inte neka till att boken är bättre för det är den. men det är oftast så!


föresten,igår kom hanna hem med mitt minneskort till min mobil! äntligen,det har jag väntat på. nu gäller det bara att hitta min USB sladd som jag har slarvat bort.hehe, men den kommer nog fram snart!
gårdagen var en skön dag. jag kände verkligen den där ledigheten. jag bara slappade, sov bort halva dagen dock,men det var surt väder,så vad ska man annars göra? :)
just nu känner jag för att bara ligga här i petras säng och lyssna på underbart bra musik. och det är precis vad jag tänker göra!
hörs sen, puss!:*

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0