lördag! 25 juli

idag vaknade jag hos sarah! vi hann typ bara äta frukost och klä på oss,sen skulle hon åka iväg och jag gick  hem, fixade mig, och massa sånt och sen var jag med angelica, mycket trevligt! vi fular oss alltid när vi är, så några av våra fula bilder kanske ni kan få! jag älskar dig <3
 vi var lite sådär krångliga när vi la oss i en rund rutschkana när det började regna. jag satt längre upp än angelica, jag låg tillslut på henne.. mycket hat mot varandra då, men också mycket skratt. haha!

mer bilder imorgon, ska lämna datorn nu!
puss :*
 mitt hår cepar sig och sitter över mitt band och det stör mig grovt..
 jag säger bara: haha!
 ohja

ska väl kanske inte spränga min blogg med bilder,haha! puss<3

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0