min bästis

"tack. för att du stått ut med mig, när ingen annan gjort det. för att du alltid förstår &
hjälper mig. du är som ingen annan, du kommer alltid ha den speciella platsen
i mitt hjärta. din egna. alla minnen vi har, & våran humor, beskriv den i ett ord, bäst.
ingen förstår sig på vad det är du&jag delar. ingen, inte ens du, kommer
någonsin förstå hur lycklig du gör mig. hur tom och ensam jag är utan dig.
vi kan bråka, så in i helvete. men vi somnar aldrig utan att vara sams. jag minns
när vi bråkade & vi pratade, till två på natten. & jag tror våra bråk beror på rädsla.
att förlora varandra. men mig har du alltid kvar. alltid. jag sitter här & gråter,
för att mina ord, dina ord, nej inga ord i världen kan säga allt jag vill att du ska veta.
efter att i 10 år ha haft dig med mig, hos mig & i mig kommer jag aldrig kunna
släppa taget om dig. jag älskar dig amanda, så himla mycket."

det var vad hon skrev till mig
.
nu vill jag att du,sarah verkligen ska ta åt dig av det jag ska säga.
älskade bästis. jag vill börja med att tacka dig för att du har varit vid min sida så länge, att du verkligen har stått ut med mig och accepterat mig för den jag är. du har funnits vid min sida nästan hela mitt liv. våra minnen och allt kan få mig att både börja asgarva och gråta samtidigt. vi har gått igenom så mycket, allt jag har gått igenom med dig,har jag inte gått igenom med någon annan. vi delar något så speciellt, något som ingen annan förstår sig på. vi garvar åt saker ingen annan skrattar åt. du är värd så himla mycket, mycket mer än vad jag kan ge dig. men jag skulle aldrig låta dig gå.jag klarar mig inte utan dig. jag menar det verkligen. du är mer än halva mig. du är.. du är helt ärligt bäst. du i ett ord är bäst. jag vet så väl, så himla väl att mina ord, och allt jag har sagt till dig, och allt jag säger till dig, och allt jag någonsin kommer att säga till dig, aldrig kommer få dig att förstå hur mycket jag älskar dig. men jag vill att du ska veta att det inte bara är ord. jag är så extremt lycklig över att jag har dig., så lycklig så det finns inte. 10 år sarah, 10 hela år. och så mycket längre ska vi klara. vi klarar allt tillsammans. jag kommer aldrig kunna släppa taget om dig. jag älskar dig verkligen sarah, på riktigt, så obeskrivligt mycket.

Kommentarer
Postat av: din sarah

jag vet inte vad jag ska säga. jag har inga ord..



det är du&jag gumman. då, nu & tills vi dör. jag kan inte leva utan dig.

och du vet hur mycket jag menar det.

2009-07-08 @ 20:53:22
URL: http://datastol.blogg.se/
Postat av: jonte!

söt du e<3

2009-07-08 @ 21:19:36
Postat av: Robin ahlberg ;)

hahaha, snyggt ;)

2009-07-09 @ 19:04:20
Postat av: pontus

Lite ragg av jonte där eller;D<3

2009-07-12 @ 21:09:08

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0