Och de små små orden är svåra ord Och de hårda orden är enkla ord

mmmm...kent! hans låtar är underbara verkligen!
jag har städat idag, tjänat lite pengar! ;) och umgåtts med min syster, och sett allt regn bara ösa ner.. fy...
och det börjar närma sig skolan, uschfy, jag orkar inte :((
jag kommer blir sådär ensam kvar igen, evelina ska till dalarna och nästa fredag så är sarah i motala i en vecka, det är alltid  jag som lyckas vara kvar själv! vafan :( några andra får väl underhålla mig, evelina när du kommer hem! tilda,ett tag sen nu! angelica? victor? felix!? jodå,det ordnar sig nog! haha..
jag gjorde varm chocklad med glass på förut, det var gott! jag&syster hanna kollade på idol 2005 också, haha, fy sjutton va dåliga vissa är ibland..! vi typ dog av skratt! <3
en mycket, vacker bild på mig från igår kväll.. maha, not!
ja,min katt har sin egna lilla stil!

Kommentarer
Postat av: amanda

awwww, så jävla söt ;D;D !

2009-07-30 @ 23:50:53
URL: http://musikunge.blogg.se/
Postat av: Victor Davidsson ;)

Vi ska hitta på nåt när du är borta ;) <3 de ska du se :)

2009-07-31 @ 19:42:38

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0