onsdag 8 Juli

hallåhallå!
gränna marknad idag. gick dit med evelina,angelica,ronja&eila. sen stack ronja. och så sen träffade vi på vilhelm,affe och alexander (någon från falun?), och så sarah&joakim.vi gick runt och hade det lamt men kul. bekantade oss också med några som jobbade i tivolit, dom var 19&18 år, haha, roliga iallafall. markus och martin. hehe.. :D
när vi skulle gå hem började det spöregna, hmm.. tygskor&regn, det slutade inte bra. det var ungefär en sjö i mina skor. härligt det, och mitt hår bara slickade sig.. haha, hemskt! men som tur var kom mamma och hämtade mig!
amanda-angelica-evelina-eila
HAHA snygga harrypotter brillor.. ;)'
bästavän,du är värd mer än jag kan ge dig.
alltså gud va fräsch godis,nytt&allt! har ju tillochmed tappat färgen..
affe glad som alltid!
jaja,pusspuss:*

Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0