ööök! 13 juli

jag är så arg på mina föräldrar just nu så jag vet inte vad! jag blir utan telefon igen! omengud va gött!
jag älskar det!
egentligen har jag dataförbud också,men vafan. dom jobbar,dom märker inget! ;)
aja! igår var jag med sarah först då som sagt. hon åkte typ tre. halv 4 var jag med evelina. vi plockade bigaråer i hennes trädgård och sen sålde vi dom. i sånadär förpackningar man säljer jordgubbar i!
vi fick inte sådär jättemycket sålt, men 5 lådor tror jag vi lyckades sälja!
sen var vi ute,satt på fotbollsplanen och sånt där! sen när jag kom hem, kom jag försent ännu en gång, och då blev det hus i helvete och ja.. det slutade med att jag egentligen är utan både telefon och dator. men dom märker inte datorn.
jaja, puss:*




Kommentarer

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0