äntligen klart!

jo mycket slit blev det ju, haha!
och älskling har skickat cirka hundra sms, dock står det samma på alla. det är för att han retas för att jag inte kan svara antagligen. och för att han vet att jag stör mig grovt på det. ungjävel!<3
plus att jag har en bästis med en jävla humor, HAHAHAHAHAHAHAHA <3<3
nu ska ni få bilder på rummet.
förut så var det första man såg när man kollade in i mitt rum detta:
 
och här stog sängen:

med tvn framför sig.
datorn stog i hörnet, vänster om tvn och min hylla:

och så garderoben stog (om man står vid sängen) vänster om dörren:

 den vita dörren är intill mina föräldrars rum, vänster om den står ju sängen ni vet.
nu ser mitt rum ut såhär:
det första man ser:

sängen och sängbordet och tvn:
 tvn har jag bara vridigt på lite, annars står den precis som förut


garderoben står på samma ställe som ni kan se

blev mycket mysigare nu tycker jag!

så vacker är jag idag.. hehe puss

Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv; Usch då! Krya på dig :) Samma här "/ Börjar bli förkyld "/

Händer ikväll då? :)

2009-11-29 @ 17:54:16
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: Nadine

Gud villka mysiga fönster :O

sötnos ;*

<3

2009-11-29 @ 18:39:47
URL: http://bulloman.blogg.se/
Postat av: pontus

ser härligt ut amanda:) får komma hem till dig snart igen och kolla?:)

2009-11-29 @ 19:55:47

har du nått att säga,tryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0